Happy Anniversary
Annie Starke is firing up the grill and making a Montana-tastic feast over fire at the ranch to celebrate her wedding anniversary. There's pork chops with huckleberry sauce, charred strawberries salad, blistered snap peas and a Smoky Manhattan.