Mad Mutations and Transformations
John Henson pairs up the bakers into research teams, and they cobble together lab specimen-stuffed desserts. With elimination looming, the bakers serve judges Carla Hall, Zac Young and Stephanie Boswell a mad menagerie of cutesy-to-creepy desserts.