Beetlejuice Beetlejuice
John Henson summons the spirit of Beetlejuice to help broker a deal with the lab's other spirits. To butter up the ghost with the most, he asks the bakers to make black and white desserts and Shrinker treats that feature a tiny dessert atop a larger one.