Al Fresco
Giada De Laurentiis heads to Palm Springs, CA, with her daughter and boyfriend for a weekend of fun in the sun. Giada makes them a poolside, al fresco feast with Picnic Pasta, make-your-own Flank Steak Hoagies and Almond Butter Brownies.