Family Potluck
Giada De Laurentiis invites her siblings, cousins, aunts and uncles to a Sunday potluck via video chat. Everyone makes dinner before dialing in to catch up and eat together. Giada's menu includes Kale Caesar Salad and Bacon and Mushroom Lasagna.