No Fast Redemption
Team 256 is on a winning streak and dominating the Dirty South. Malcolm and his team full of 256 outcasts are looking for any opportunity to corner Eric into the ultimate grudge battle. With nowhere to hide, Eric looks to his brother for a rescue.