All Torqued Up
Things get torqued up when Dayne Hearn tells Team 256 about Malcolm Storey's new grudge racing team. Also, Malcolm works on pulling Brant Arnold away from his custom trucking business to join Malcolm's grudge force and go head-to-head against Eric Malone.