Suspect
Tyray discovers shocking info about Carmella. Meisha asks to meet Nicola's family. David spends his first night with Sheila. Gino gets some tough love. Riley's friend warns him about Violet. Christian is off to see Cleo. Amanda and Razvan talk career.