Splash
After seven years, Meisha and Nicola finally meet. Christian and Cleo hope opposites attract. Razvan tests Amanda's jealousy. Gino suggests a prenup, and Jasmine explodes. Riley and Violet have their first date. David meets his honey babe Sheila.