Supermarket Slaughter
Arunya Rouch runs the seafood department at one of Florida's busiest supermarkets. But after being bullied by a fellow worker for months, Arunya seeks revenge. Her violent act is captured on 30 surveillance cameras and leaves her loved ones stunned.