Ordained to Kill
When 20-year-old Thayne Ormsby moves in with 63-year-old Vietnam veteran Bob Strout, it seems he's found the father figure he's been lacking. He's enthralled with Bob's war stories, but his desire to be like him could lead him down a dark path.