The Twins Turn Three!
Twins Cece and Cate are turning 3! To celebrate, Michelle plans an elaborate birthday party while Dan attempts to build his daughters new "big girl" beds. With less than a week to get ready, it's a race to make everything perfect for the girls' big day.