It's Potty Training Time!
It's the Hamills' 7th anniversary and Dan's gift for Michelle misses the mark. To make matters even less romantic, it's time to potty train Cece and Cate! Can Michelle figure out a way to add romance to her marriage and get these girls out of diapers?