The Sleeping Beauty
Summer and Che take their activism to a new level. After Julie flirts with a hot tennis instructor whom Kaitlin likes, the younger Cooper gets her revenge at a charity party. But later, Kaitlin helps save Julie and Kirsten's dating service.