Sex and the City 2
When the combination of marriage and motherhood approaches, the gals take an exotic vacation in Abu Dhabi.
Carrie, Samantha, Charlotte and Miranda have more than they ever wished for. When the combination of marriage and motherhood approach, the gals take an exotic vacation in Abu Dhabi. The sun-drenched paradise holds many surprises.