Gary's Mantrum at the Lake
Bitter rivals Dan and Jeff must work together to grab a key survival item. Darrin's injury slows his camp and puts his challenge at risk. When Dani refuses to trade assets, Gary plots to get the others to feed him, leading to an explosive standoff.