On the Chopping Block
Survivalists must bushcraft a primitive axe that can fell a tree. Jeff makes a desperate play to get a bow. A deep gash on Dan's hand threatens his challenge. Trish's camp crafts a fish net to secretly haul in big protein wins. A competitor is eliminated.