Shipwreck Ghosts of Mexico
Jeremy Wade explores the hidden and dark secrets behind a 150-year-old shipwreck off the coast of Sisal, Mexico, revealing an unknown and troubling maritime past. Also, a mysterious boiling river hidden deep in the heart of the Amazon is uncovered.