Shipwreck of Nazi Treasure
Jeremy Wade explores a shipwreck that may contain stolen Nazi treasure, the priceless lost furnishings of the 18th century Amber Room. Also, astonishing footage captures the exact moment when freight ship MV Arvin split in two and sank in the Black Sea.