Blood is Thicker Than Water
Saga loses a veteran deckhand, forcing Jake to steam a greenhorn army to the Russian line. Amid scuttlebutt that ports are closing due to a virus, Josh fights to get home for a reunion with his brother and Sig's daughter gets rushed to the hospital.