Dutch Harbor Double Cross
On the Summer Bay there's hell to pay when Bill's backup block goes missing. Cornelia Marie skippers Josh and Casey navigate a tenuous partnership at the Russian line. Weighed down by three full tanks, Sig puts a heavy Northwestern in Mandy's hands.