Anna Faris's Swanky Surprise
Anna Faris teams up with Jonathan and Drew to surprise Amanda, her BFF for the past 24 years. Anna wants to show her immense gratitude with a swanky kitchen and dining room transformation that boasts a hidden speakeasy bar.