Everyone Loves a Ray Romano Renovation
Ray Romano gifts his friend and assistant of 23 years with a spa-like upgrade to her main suite. With Jonathan and Drew's help, Ray is not just repairing Christy's outdated digs, but upgrading the space with all the trimmings of a chic boutique hotel.