Make It or Break It
Ashley learns Jay's secret, Kalani and Asuelu worry about Kalani's dad, and Eric and Leida have last-minute wedding problems. Then, Steven must leave Russia, Colt and Larissa's 90 days are up and Jonathan and Fernanda say "I do."