Where Truth Lies
Eric faces his distraught daughters, Steven surprises Olga and Kalani's big news upsets her sister. Then, Fernanda writes Jonathan a shocking letter, Ashley and Jay run away to Vegas and Larissa reconnects with Colt's mom.