Tabu
When Aurora is hospitalized, she asks her neighbor, Pilar, to find Gian Luca, a man of which she never spoke.
When Aurora is hospitalized, she asks her neighbor, Pilar, to find Gian Luca, a man of which she never spoke. Pilar's quest transports us to Africa fifty years earlier, before the start of the Portuguese Colonial War.