Amo-te Imenso
Fábio, a reserved Brazilian, comes to Lisbon for a semester and soon meets Maria, a fearless young Portuguese woman who becomes special.
Fábio, a reserved Brazilian, comes to Lisbon for a semester and soon meets Maria, a fearless young Portuguese woman who becomes special. Clinging to secrets from the past, Fábio will have to close some doors in order to give love a chance.