A Bela América
Lucas, the chef, seduces America, the television star and presidential candidate.
Lucas, the chef, seduces America, the television star and presidential candidate. He will sneak into her house to seduce her with incredible meals, causing the unlikely intersection of the chef's fate and that of the President.