A Bigger Splash
The secluded holiday of rock legend Marianne Lane and her partner Paul is disrupted by her former producer and old flame Harry.
The secluded holiday of rock legend Marianne Lane and her partner Paul is disrupted by her former producer and old flame Harry, who unexpectedly arrives with his daughter Penelope, triggering an increasingly tense cascade of jealousy and desire.