Our Children (2019)
An adaptation of Laura Castro's play, the film Our Children is a reflection on motherhood and sexuality, adoption and artificial insemination.
An adaptation of Laura Castro's play of the same name, the film Our Children is a reflection on motherhood and sexuality, adoption and artificial insemination, but also on Brazil's political past and present.