KM 224
Mário and Cláudia are going through a contentious divorce and dispute the custody of their children.
Mário and Cláudia are going through a contentious divorce and dispute the custody of their children. The children alternate between living with each of their parents which is called into question when Cláudia accepts a job in another country.