Dekróliczyzator/Flagowy gag Marvina: Planeta pęknięta na pół/Wykwakany sprzedawca
Elmer Fudd buduje robota, którego zadaniem jest schwytanie Królika Bugsa./Marsjanin Marvin ląduje na nowej planecie./Elmer Fudd szykuje się do snu, ale na drodze do wypoczynku staje nieustępliwy akwizytor – Kaczor Daffy.