Klątwa małptaszyska/Flagowy gag Marvina: nieszczelna planeta/Siłowanie na udrękę
Daffy i Porky podróżują przez dżunglę w poszukiwaniu skarbu ukrytego w świątyni./Marvin próbuje zatknąć flagę na nowej planecie./Yosemite Sam twierdzi, że w siłowaniu na rękę pokona każdego. Królik Bugs rzuca mu wyzwanie.