Rozśpiewana szkółka
Wirt, Greg i Beatrice zostają wciągnięci w zamieszanie z udziałem szkoły pełnej zwierzaków, nieszczęśliwie zakochanego nauczyciela, marudnego staruszka i zbiegłego goryla.