Rachel i Sarah dowiaduja sie, ze w poblizu organizowana jest impreza taneczna. Rachel postanawia zniszczyc swój samochód, aby cieszyc sie sennymi wibracjami i naprawde dobra akustyka oraz wygrac koszulke.