Gabby i Myrna dolaczaja do innych w misji ratunkowej, a Diane pomaga ekipie w jedyny sposób, w jaki potrafi — nieumyslnie. Osaczeni banici staja przed wyborem — umrzec jako jednostki lub przetrwac jako grupa?