Grupa „Lost Boy" - Na tropie globalnej siatki pedofilii
15-letni Martin dzwoni na policję w Bergen w Norwegii. Ta rozmowa prowadzi do międzynarodowego śledztwa, które ujawnia ogromną sieć pedofilską.