Bardzo niegrzeczny chłopiec
Rodzice Brandona wynoszą się z domu na całą noc i zostawiają Julię i syna samych. Zied zaczyna się adaptować do życia w Ameryce, a Natalie brakuje poczucia bezpieczeństwa.