Dzieło szatana
Mike i Natalie próbują skorzystać z terapii. Yara nie podoba się ojcu Jovi. Stephanie denerwuje Ryana swoimi prognozami. Rebecca jest zazdrosna, kiedy Zied przyciąga uwagę kobiet.