Ultimatum sedziego daje nadzieje LaDonnie i Toniemu. Albert stawia opór i placi za to cene. Antoine dostaje prace na lotnisku, ale traci mentora. Davis wychodzi na przepustke, a Janette postanawia wyjechac z miasta, zeby zostac szefem kuchni.