Toni martwi sie o Creightona, a potem zaczyna byc na niego wsciekly. Albert i jego znajomi szykuja sie do obchodów nocy sw. Józefa. Antoine przegrywa duze pieniadze. Davis próbuje przekonac Janette, zeby nie podejmowala pochopnych decyzji.