Ioana postanowila rozpoczac terapie. Jej spotkanie z Andreiem uswiadomilo jej, ze powinna otworzyc sie, zeby zaczac rozmawiac o wielu sprawach, które bardzo ja bola, ale nie jest w stanie poruszac tych tematów z nikim innym.