Andrei i Maria zaczynaja rozmawiac o jego ojcu. Andrei przyznaje, ze zawsze mial poczucie, ze ojciec go zdradzil. Wyznaje tez Marii, ze matka wpadla w ciezka depresje, kiedy zostawil ja maz.