Paradygmat nieswiezej ryby
Po tym, jak jej pierwsza randka z Leonardem kończy się niepowodzeniem, Penny znajduje niechętnego powiernika w antyspołecznym współlokatorze Leonarda, Sheldonie. Upokarzający sekret grozi zakończeniem ich kiełkującego romansu.