Zagadka Comic-Conu
Kiedy Raj traci dostęp do majątku swojego ojca, powierza pieczę nad swoimi finansami Sheldonowi, aby ten pomógł mu wyjść z długów. Penny rozważa dołączenie do Leonarda na Comic-Conie.