Przypuszczenie o pojemniku z Batmanem
Chłopaki postanawiają wziąć udział w uniwersyteckim turnieju Physics Bowl, ale ponieważ jedynym celem Sheldona jest udowodnienie swojej intelektualnej wyższości, zostaje wyrzucony z drużyny. Na jego miejsce przyjmują Leslie Winkle, nemezis Sheldona.