Blad Franklina sprawia, ze Leon staje sie celem, co prowadzi do nieoczekiwanego spotkania. Teddy ponosi konsekwencje incydentu, który mial miejsce w Tijuanie. Irene w dalszym ciagu prowadzi swoje sledztwo i wpada na nowy, obiecujacy trop.