W South Central dochodzi do kolejnych aktów przemocy, a Franklin próbuje powstrzymac eskalacje wojny gangów. Gustavo i Teddy musza rozwiazac pewien problem. Lokalna reporterka Irene Abe próbuje zrozumiec, co dzieje sie w jej dzielnicy.