Morderstwo podczas Muck Bowl
W 2008 roku gwiazda futbolu z Pahokee High School zostaje zastrzelona na imprezie tanecznej w Belle Glade na Florydzie. Podczas śledztwa na jaw wychodzą kulisy zdrady.