Niebezpieczeństwo ze znajomą twarzą
W małym mieście w Kentucky, podczas najważniejszego meczu w roku, znika siedmioletnia cheerleaderka. Kiedy dziewczynka zostaje znaleziona martwa, w mieście wybucha panika.